O mnie

Nazywam się Wojtek i grą the Sims zacząłem się interesować już od samego początku. Zafascynowało mnie to, że gra ta polega na budowaniu czegoś własnego i możliwości indywidualizacji są prawie nieograniczone. Jest to taka gra, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Przygodę swoją rozpocząłem wraz z ukazaniem się na rynku the Sims, ale tworzyć zacząłem dopiero do the Sims 2 i efekty mojej pracy było widać już w 2008 roku, a w 2009 roku rozpocząłem tworzenie do gry the Sims 3. Tworząc do gry the Sims 3 skupiam się na prostych modyfikacjach XML, a większość moich dodatków stanowią przekształcone i przemianowane fryzury z użyciem domyślnych tekstur i siatek z oficjalnych dodatków i pakietów do gry oraz zestawów ze "Store" wydawanych przez EA. Siatki oraz tekstury są autorstwa EA, natomiast całą pracę związaną z konwersją fryzur z użyciem tychże zasobów traktuję jako swój wkład. Mówiąc "swój wkład" mam na myśli rozpakowywanie zasobów z oryginalnych plików, edycja siatek i w zależności od typu konwersji, również tekstur oraz ich ponowne złożenie i zapisanie pod inną nazwą wraz ze zmienionymi danymi w pliku .package oraz opublikowanie na blogu.

1 komentarz:

  1. Hi, I just tried to email you, please let me know if you recieved it or not.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze wyłączone

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.